..............


NOTE:Pada sesiapa yang dah bayar tapi status BOOKED masih belum ditukar kepada SOLD sila inform siti ye. Make sure e-mail siti bukti payment selepas membuat pembayaran ^^_.Pada sesiapa yang ada excess payment juga, mintak inform
Klik Kat Iklan ^_^

Thursday, January 27, 2011

Dresskami_boutique Promo


Salam sayang kepada semua pelanggan Dresskami tersayang ^_^. Insyallah akan datang kami akan buka sebuah lagi blog Dresskami_boutique. Target kami untuk memberi peluang kepada customer yang sedang mencari pakaian untuk dinner ,terutamanya stock pakaian bertema seperti Retro&Vintage&Evening Dress yang jarang ditemui sekarang ni dengan harga yang mampu milik .Selain itu dress yang berkualiti juga akan dijual disini, so pada sesiapa yang tak berpeluang membeli di blog ini boleh la lawati blog dresskami_boutique nanti ye :)

Selain itu kami juga ingin meringankan beban bakal pengantin untuk menyewa/membeli pakaian pengantin .Of course la baju penggantin mesti la nak yang meletop dan liplap gitu kan.^_^ . Mengikut pengalaman rakan-rakan dan sedara yang sudah berkahwin, Nak sewa baju sepasang kat kedai harga hamboii (range RM380-RM1600 gitu) kalau baju baru jangan cakap la 4 meter kain dah RM800/1000 belum masuk upah jahit lagi tu. Melalui Dresskami_boutique kami menjual dress pengantin sama/lebih murah dari baju sewa. Boleh pakai untuk acara potong kek/ Photoshoot outdoor korang nanti , lepastu bajunye korang leh pas kat sedara-mara tak pun bleh jual balik ^_^.. hehe jimat tak ?... lagi satu kalau korang beli dari kami of couse la korang the one & only yang pakai baju tu kat Malaysia kan. Exclusive tau !

2 comments:

  1. do visit my blog ye..
    i join contest..hope dpt support dr sume :)

    http://cokelathati.blogspot.com/2011/01/to-witness-miracle.html

    ReplyDelete
  2. mane collections? sy nak tgok pictures :)))

    ReplyDelete