..............


NOTE:Pada sesiapa yang dah bayar tapi status BOOKED masih belum ditukar kepada SOLD sila inform siti ye. Make sure e-mail siti bukti payment selepas membuat pembayaran ^^_.Pada sesiapa yang ada excess payment juga, mintak inform
Klik Kat Iklan ^_^

Tuesday, June 22, 2010

T&C DRESSKAMI

1. First come first serve. Tempahan boleh sehingga 2 hari sahaja , kalau lebih kami akan bukak pd customer lain yang berminat secara automatik/tanpa notis.(TAKE NOTE!!)

2. Barangan tidak boleh dibuat penukaran atau dikembalikan setelah pembayaran dibuat. Saiz yang dinyatakan adalah anggaran siti dan baju yang dijual tidak termasuk aksesori.


3. Harga yang terpapar . tidak termasuk postage fees dresskami tidak bertanggungjawap keatas kehilangan dan kerosakan semasa penghantaran.

4. Penghantaran dibuat pada setiap hari isnin Pagi dan ,menggunakan POSLAJU SAHAJA. Siti akan hantar dress yang telah dibayar selewat-lewatnya pada Ahad malam pada minggu yang sama sahaja.


5. Anda wajib meberi bukti pembayaran melalu e-mail, selepas pembayaran dibuat. Pembayaran tanpa bukti tidak akan dilayan.
6. BACKOUT Buyer akan di BLACKLIST tau. So sebelum oder confirm dulu ye? Boleh kan?

7. Pihak Dresskami akan cuba membalas e-mail anda dalam tempoh 48 jam.

No comments:

Post a Comment